Tuesday, March 1, 2011

hye there!

salam.
lamenye tak main blog2 ni.
memandangkan aku akan keseorangan dalam bilik a.k.a stor aku ni, so aku rase macam nk borak2 ngan blogger2 yang ade di serata dunia ni. actually dulu aku ade managed satu blog nih, tp memandangkan masa aku terhad so aku lupakan hasrat tu utk seketika waktu. tp sekarang semenjak dua menjak ni aku selalu ade byk sangat cerita nk dikongsikan, tp kadang-kadang tak dapat nk kongsi semua. namun harapnya dengan ade blog ni aku boleh share everything tentang hidup aku, arts dan macam2 lg. so hopefully korang boleh support blog baru aku ni and feel free to comment. aku mmg tak kisah langsung. tp aku akan post benda2 yang aku suka je.so kalau ade yang terasa hati, terkilan dan macam2 "ter" lg lahh,aku mintak maaf oke?tp aku akan try jd penulis blog yang baik sentiasa. haha. last but not least ayat popular utk blog ini ade lah ----> ape pon tak bole! hehe daa~

No comments:

Post a Comment