Tuesday, March 1, 2011

Sibaraku? apakah?

oke guys. korang mesti nak tahu kan ape benda la sibaraku yang aku dok merepak ni kann?actually Sibaraku nih adelah restaurant fusion Korean, Taiwan dan Jepun. so, makanan yang ade kat sini semua hasil gabungan makanan tradisi dari 3 negara yang aku mentioned td tuhh. oke sumpah makanan kat sini sedap gila (tp bg golongan yang suke makan ala2 winter sonata lahh kan?) oke tp takpe. pada sape yang memang minat makanan tradisi Jepun dengan korea, contoh paling mudah sushi ke, ramen ke takoyaki ke dan macam2 lg, korg boleh la singgah makan kat tempat yang syok tak hingat ni. korang tak payah susah nak pikir nak makan ape, sebab selain makanan dia disediakan secara buffet (eat all u can!!) dorg gak ade provide chef2 yang hebat untuk masak teppanyaki untuk korang. order je ape2 yang pun korang nak, dua tiga kali sampai perut meletup pon bole. no problem! ade sayur, ikan dori (ni memang sedap!) daging, ayam, dan macam2 lagi yang korang tak kan dapat kat restaurant lain. huhu~

chef tersebut akan tergedik2 depan korg dan dengan lemah gemalainye akan tanye korang nak makan ape,pastu sepantas kilat dorg akan masak betul2 depan mata korg. so kalo korg saje2 nak suruh dia tambah garam sikit ke boleh la buat time nihh (tp jgn lah,aku pon tak buat!haha) kalau nak pegi senang je, dari alor gajah korang straight je pegi ke Mahkota Parade. (kalau sesat halo2 gua) tp sape yang dok KL ke ape sumpah aku tak tahu ade ke takk. hahah. oke, kat bawah ni aku ade selitkan gambar2 aku dengan member time makan kat Sibaraku awal2 sem (maknanya time ni duit byk lg.heheh).




oke kawan2 ni la teppanyaki yang aku ckp td tuhh. nampak sedap kan?kann?


 ni plak makanan peberet aku. nama dy encik bola2 ataupun takoyaki. heheh.


haa. ni plak tempat desert dorg. banyak gile cake, cookies, puding yang sedap tak hingat. yang comel2 tu bkn aku tp 
housemate aku. hehe


yang ni plak cake choc+strawbery ckit+vanila ckit. ngee~

rase memang nak upload byk lagi gambar mkn kat Sibaraku tp broadband aku ni lembab tahap superb! haha.
tp takpe. aku upload ag next time dengan gambar yang lebih byk dan menyelerakan lg. (view in HD) hehe. anyway, korg pon boleh la melawat blog housemate aku, Lisa namanya untuk view gambar2 kat sibaraku ni lagi oke?http://applemochacino.blogspot.com

any info untuk Sibaraku boleh cakap direct je dengan aku jgn malu2!

p/s : tiba2 rase cam blog jalan2 cari makan plak. =)

No comments:

Post a Comment