Tuesday, October 4, 2011

Bookxcess - better place for the bookworms

pernah dengar tak Bookxcess??
kalau korg orang yang kuat baca buku atau sedap sikit dipanggil - ulat buku,
apa kata korg try lepak kat bookstore ni sebab selama aku hidup ni lah bookstore yg plg AWESOME
pernah aku pergi. 
kenapa?
well,aku bg sebab2nye,
pertama : of course buku2 tersebut dijual dgn harga yg amat murah yakni serendah, RM1
kedua : buku tersebut berkualiti tinggi,bukan second hand,third hand atau sebagainya.
tak percaya?
mesti korg terpikir asal la murah sgt depa jual buku ni kan?
padahal bukan second hand pun?
Bookxcess - bookstore yg menjual buku2 yg terlebih cetak oleh established publisher.
bukan sebarang publisher ye,ESTABLISHED PUBLISHER people.
korang boleh bayangkan tak buku yg korang idam2 kan selama ni yg berharga beratus2 ringgit tp kat bookxcess,korg bole dapat dalam harga puluhan ringgit je. for exmple first buku aku beli 
'The Art of Clone Wars (star wars)' dr collin design dengan harga sebenar RM259 tp di Bookxcess dijual dgn harga RM69 sahaja..
oh my,is there any bookstore can offer u better than this?
kat bawah ni adalah senarai buku2 yg sgt bagus yg menjadi koleksi aku sepanjang 2 thn setengah menjadi pelanggan setia Bookxcess.

buku tersayang yg byk tolong assignment aku
original price RM 168 offer- RM59

himpunan sketches sekitar bandar Amsterdam yg sgt lawa.
original price-RM239 offer-RM19

original price-RM198 offer- RM59

buku pertamaku yg awesome gile! original price-RM259 offer- RM69

buku paling latest aku beli few weeks ago.rase puas
sgt lepak ngn buku ni.sbb design dlm d sgt WINRAR!



Takkan korang tak teruja lagi ke dengan bookstore ni kan?kalau korang kepingin nak lepak kat sana boleh la pegi kat Amcorp Mall Petaling Jaya tingkat tiga pastu korang cari la kedai buku yang bernama Bookxcess.

for more information sila la ke link di bawah,

No comments:

Post a Comment