Saturday, October 8, 2011

Tunas Ilham Exhibition

3hari lepas berakhir sudah Pameran Tunas Ilham yg ke 8.
bg yang tak tahu,Tunas Ilham ni adalah mandatory pada students Art And Design part 6 untuk pamerkan final artwork  mereka. dorang dah lalui 2 hari assessment dan semalam segalanya berakhir dengan pameran yg dirasmikan oleh Dato' Ambassador Gallery Seni Malaysia. Gempaklah bawak orang kenamaan dtg tgok pameran dorang.Pameran ini disertai oleh semua part6 dari 3 jabatan, Graphic,Fine Art dan Photography.
aku legar2 di pameran bersama Reen Assasino dan amik banyak gambar untuk research kitorang.

Reen Assasino bergambar dengan bunting
Tunas Ilham8

tajuk- Korupsi 

portrait yang menawan

animal lover - Fik Haron

tiada motif.(hehehe)

Tajuk - Melayu

Art craft yang dijula oleh rakan kelas.

Sticker from Diyana & kiwa - cutie!

Pabila bosan mendengar ucapan.

yang macam artis tu lecturer aku sumpah. hahaha


P/S : tiba-tiba rasa kecut pulak bila pikir nak amik major dicipline. perkara pertama yang singgah dalam kepala aku ialah "ape aku nak buat major next sem??" aku ada banyak masa untuk fikirkannya cuti sebulan ini. Hopefully.







No comments:

Post a Comment