Tuesday, October 4, 2011

Scrummy Restaurant

kalau korang pernah jalan-jalan kat Rivercity jalan ipoh,
mesti korang pernah terserempak dengan restaurant Scrummy ni kan?
ala restauran yang funky gila warna pink2 tu la..
kalau korang Google nama Scrummy sampai tua memang takkan dapat maksud dy,
tapi mungkin aku bole simpulkan, 

SCRUMMY = scrumptious + yummy 
nama pun macam dah sedap kan?
aku pernah makan kat sini sekali dengan member baik aku.
kitorang memang suka gila cari tempat best untuk makan,walaupun mahal tp berbaloi,so why not?
restaurant ni bg aku design dy oke cumanya meja dy terlalu besar sampai tak cukup menampung org ramai time lunch hour. 


Scrummy Restaurant at River City jalan ipoh.

the interior design of Scrummy Restaurant. pinky,clean and funky.

ni la member aku fatihah,time ni aku order fettuccine carbonara
dy tukang rase je.(sgt sedap oke?)

actually aku pon tak sure restaurant ni konsep makanan dia ape,
tapi setakat yg aku tahu dia adalah restaurant fusion italian,western and some thais.(tp ada nasi lemak?)
kalau korang minat makan fusion food, dont feel hesitate to give a try.
Scrummy Restaurant, River City Ipoh Street.


 p/s: hiraukan kegemukan kami,ianya aset kamu tahu?





1 comment:

  1. Scrummy dah pindah opposite. Lag I besar lagi menawan. Makanan pun lags sedap. Harvard pun tak mahal sang at to me.

    ReplyDelete