Tuesday, October 4, 2011

Chicken Chop at Bukit Cheras (western cafe)

tak silap aku dari aku kecik lagi aku selalu gak datang ke restaurant chicken chop yag terletak di
Bukit Cheras ni. Dulu sampai la sekarang makcu aku rajin sgt2 bawak kitorang makan sini. Family makcu aku jangan cakap la,da macam mcm makanan raji dorang pulak, sebabnya anak2 dia ni semua tak reti makan nasi,
patut la keding.

so,ape yang best nye restaurant ni iyelah,chicken chop nye sangat awesome.
sangat fresh dan tak hanyir. dan yg paling penting black pepper sauce dia adalah yg terbaik dan aku selalu buat ia menjadi soup nasi ayam. haha.
selain itu tak silap aku restaurant ni pernah menjadi location 'Jalan-jalan cari makan'
so bg aku da bagus sangat-sangat la tu,perfecto ye kawan2..hehe


Haa nampak tak replika 'jalan2 cari makan tu?'

ni adalah favorite aku iaitu Grilled Chicken with Black Pepper Sauce 

aku suggestkan korang order la grilled chicken atau pun beef steak dy,
mmg sedap wooo..kalau nak try pegilah kat bukit cheras kedai dy tepi jalan je. dekat dgn shop lot. and kalau tak silap kedai tu berhampiran dengan shell.ala kalo sesat korang tanye je orang2 kat situ dorang mesti tahu punye.
selamat mencuba! 

p/s : kalau korang bawak member yg tak makan western food jangan gatal pegi kedai ni,nasi goreng kampung memang takde la brader!


No comments:

Post a Comment